Het gesprek was goed, alleen jammer dat de werkwijze van Advitas nergens op lijkt.
Dt product is ooit afgesloten zodat de hypotheek ervan kon worden afgelost.
Maar er werd gezegd dat als ik het in 1 keer liet uitbetalen er een BOETE moest worden betaald die kon oplopen to 60 %.
Nu weet ik dat er inkomstenbelasting moet worden afgedragen over de uitkering maar er werd alleen gesproken over een boete.
Vervolgens werd ik gepusht om een product af te nemen, zodat er per maand een uitkering kan plaatsvinden, wat € 495 zou moeten kosten.
Op mijn vraag wat ik daarvoor kreeg en om een specificatie te geven van de kosten kon niet worden geantwoord.
Elders, om. bij de Nationale Nederlanden kost dit product slechts € 55 zonder bijkomende kosten, schandalig dat dit zo gaat.
We hebben hier eerder zo'n kwal van Advitas in huis gehad met een oud barrel van een Mercedes die zei ik laat mijn auto ook bij de dealer
onderhouden dus bij Advitas krijg je ook echte kwaliteit.
En dat terwijl wij leven van de dikke steken die Mercedes dealers laten vallen en dat gaat bij Advitas duidelijk hetzelfde.
Noemen ze dat niet veel geblaat en weinig wol?
Nogmaals het lag niet aan de adviseur.
Beste Ben,
Hartelijk dank voor het delen van feedback met ons. Wij hechten veel waarde aan uw opmerkingen en willen graag de gelegenheid aangrijpen om uw zorgen beter te begrijpen en aan te pakken. Het spijt ons dat onze werkwijze niet in lijn was met uw verwachtingen. Wij nemen deze zaak serieus en wensen graag duidelijkheid te verschaffen betreffende de situatie die u heeft beschreven.
Het lijkt erop dat er enige verwarring is ontstaan met betrekking tot de boete in verband met de uitkering van uw product en de kosten die gepaard gaan met het afnemen van een nieuw product.
Om dit op te lossen en u helderheid te bieden betreffende de kosten, zouden wij u vriendelijk willen verzoeken om een e-mail te sturen naar
[email protected] met alle relevante details over uw situatie. Op deze manier kunnen wij de kwestie zorgvuldig en professioneel onderzoeken en ervoor zorgen dat u op passende wijze wordt geholpen.
Nogmaals, onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Wij zetten ons graag in om uw vertrouwen in Advitas te herstellen. Wij danken u voor uw feedback, en wij zien ernaar uit uw e-mail te ontvangen.
Hartelijke groet,
Antsje, namens team Advitas