Toen ik de hypotheek genomen had moest ik veel dingen sturen en wist niet hoe en wat, ook was er een inlog komen maar nooit gekregen, ook moest ik maar zelf kijken naar de notaris en vroeg om hulp maar kreeg niets ook niet via Watch app of wat
Is echt gewoon mooi een hypotheek en niet meer thuis
Als ik nog een keer een huis wil of verbouwen nooit meer met Advitas
Beste Remy Zwart,
We vinden het vervelend om te horen dat u een minder positieve ervaring hebt gehad met Advitas bij het afsluiten van uw hypotheek. Uw feedback is van groot belang voor ons, en we willen graag een dieper inzicht krijgen in de specifieke punten waar het proces niet naar tevredenheid is verlopen.
Om deze kwestie grondig te onderzoeken en te verbeteren, nodigen we u vriendelijk uit om een uitgebreidere toelichting van uw ervaring te delen via
[email protected]. Op deze manier kunnen we beter kijken waar het misging en maatregelen nemen om onze dienstverlening te verbeteren.
Onze excuses voor eventuele verwarring of ongemak dat is ontstaan tijdens het proces. We waarderen uw openheid en bieden graag de best mogelijke service. Dank u wel voor uw medewerking, en we kijken uit naar uw reactie.
Hartelijke groet,
Antsje, namens team Advitas