Peter | Hypotheek
06-12-2023
Eigenlijk was het gesprek overbodig, omdat het voor mij al duidelijk was dat oversluiten geen nut had en Ben dat bevestigde. Fijn dat hij direct die conclusie trok, en na een kwartier weer vertrok en het gesprek niet ging rekken. Aanleiding voor dit gesprek was dat een telefonische adviseur had aangegeven dat het financieel zinvol was om naar de lopende hypotheek te kijken middels een thuisbezoek. Dat was dus een verkeerde inschatting/advies. Daar kom Ben uiteraard niets aan doen, wel zonde van zijn (en mijn) tijd.
Reactie van Advitas:
Beste Peter,
Hartelijk dank voor uw openhartige feedback. Het is fijn om te horen dat u de directheid en efficiëntie van onze adviseur, Ben waardeert. Ons doel is om eerlijk en transparant advies te geven, ook als dat betekent dat een bepaalde actie, zoals in uw geval het oversluiten van uw hypotheek, niet de beste optie is.
We betreuren de verwarring veroorzaakt door het telefonische advies, en we nemen uw opmerkingen hierover serieus om onze dienstverlening te verbeteren. Uw tijd is waardevol, en we streven ernaar om elke interactie zo effectief en nuttig mogelijk te maken.
Wij hopen u in de toekomst bij financiële vragen, wijzigingen in uw situatie of andere financiële vraagstukken met betrekking tot uw hypotheek, woningfinanciering, verduurzaming, vermogensadvies, verzekeringen of pensioenadvies wederom van dienst te mogen zijn!
Wij waarderen uw vertrouwen in ons.
Met vriendelijke groet,
Michelle
Team Advitas