Advies gesprek gehad waarin werd gezegd dat ik beter van NN over kon stappen met mijn 2 beleggingspolissen naar OAKK.
Één polis is na meer dan een week overgezet maar de andere bleef maar staan.
Meerdere malen contact gehad via mail met de adviseur maar hij zei dat het goed zou komen. Daar had ik dus terecht geen vertrouwen in.
Ik ben na 3 zelf op onderzoek gegaan en heb NN en OAKK gebeld.
Toen bleek dat er een fout te zijn gemaakt bij de overschrijving van een polis.
Ik heb het kantoor van Advitas gebeld en gezegd wat de fout was en gevraagd om dit op te lossen. Ik heb ook gezegd dat de andere polis gewoon bij NN moet blijven.
Conclusie:
* Ik betaal €400,- per polis voor het advies en afhandeling welke ik grotendeels zelf heb gedaan doordat er niet naar mij werd geluisterd. Gevraagd of ik een deel terug kon krijgen. Maar dat doen ze dan niet.
* Ik heb één polis bij NN laten staan waar het rendement 3,37% was terwijl het bij OAKK 1,37% was in januari. Op dit moment heb ik grote twijfels of het advies wel een eerlijk advies was.
* Ik heb het uitgerekend en kom op een kostenpost van €400,- advies plus rendement verlies van €890,-. Totaal dus €1290,- verlies!
Geachte mevrouw, meneer,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We stellen uw feedback zeer op prijs en willen graag meer informatie ontvangen over uw ervaring, zodat we kunnen begrijpen waar de zorgen liggen en een mogelijke oplossing kunnen bieden.
We betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ervaren met de overdracht van uw beleggingspolissen en dat er onduidelijkheid is ontstaan over het advies dat u heeft ontvangen. Het is absoluut onze intentie om onze klanten correct en professioneel te adviseren en te ondersteunen bij hun financiële beslissingen.
Om uw zorgen grondig te kunnen onderzoeken, willen we u vriendelijk verzoeken om uw review te sturen als formele klacht naar
[email protected]. Op deze manier kunnen we uw klacht nauwkeurig bekijken, alle relevante informatie verzamelen en indien nodig contact met u opnemen om verdere details te bespreken.
Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn en dat eventuele problemen snel en effectief worden opgelost. We streven ernaar om uw vertrouwen in ons bedrijf te herstellen en te zorgen voor een positieve ervaring in de toekomst.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren, en we kijken ernaar uit om uw klacht te ontvangen en verder te helpen.
Hartelijke groet,
Sjoerd, namens team Advitas