anoniem | Vermogen
02-02-2024
Op zich goed, maar het is een telefonisch gesprek geweest, wat ik zelf minder prettig vind, voorheen had ik meestal persoonlijke gesprekken . Daar ik echter zelf al wist wat ik wilde en dit het laatste contact was voor het regelen van de bank spaar uitkering verder geen punt. Na advies verliep afhandeling verder via andere medewerkers die ook prima reageerden. Afhandeling is goed gegaan, maar moest wel zelf alert zijn, en het advies moest ook aangepast worden.
Reactie van Advitas:
Beste mevrouw, meneer,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.
We zijn blij dat we u van dienst konden zijn en dat de afhandeling naar tevredenheid is verlopen en we nemen uw opmerkingen over het advies en de noodzaak om alert te zijn ter harte. We streven er voortdurend naar om onze dienstverlening te verbeteren en uw feedback draagt hier zeker aan bij.
Als u in de toekomst nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag.
Hartelijke groet,
Antsje, namens team Advitas