die man kon er waarschijnlijk niks aan doen, maar er was blijkbaar een verkeerd telefoonnummer, genoteerd, wel vreemd, want de administratie maakt een afspraak, waardoor hij ruim een 1 later kon bellen, wel erg vreemd, misschien een niet goed zaaksysteem bij jullie bedrijf? In ons geval was het telefoongesprek heel kort.
Reactie van Advitas:
Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback over uw recente ervaring met ons. We willen allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot het verkeerd genoteerde telefoonnummer en het daaropvolgende late telefoongesprek.
We begrijpen dat dit voor u frustrerend moet zijn geweest en we betreuren het voorval. Hoewel er soms onvoorziene omstandigheden kunnen zijn, is het onze verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat onze communicatie en administratieve processen soepel verlopen. We zullen zeker uw opmerkingen ter harte nemen en streven naar verbetering van onze zaaksystemen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Advitas