ABN AMRO Bank Utrecht
Wat bieden wij onze klanten? Een compleet pakket van financiële producten, diensten en financieel advies. Onze bancaire expertise combineren we met de laatste kennis over economie, sectoren en digitale ontwikkelingen. Zo bieden we creatieve oplossingen voor alle vraagstukken van klanten binnen Particulier Bankieren, Private Banking en Corporate Banking.
Maak een afspraak
Contactgegevens
Contactopties
de webcam geven.
Bezoeken
Locatie & parkeren
Openingstijden
in de avond op afspraak
in de avond op afspraak
in de avond op afspraak
in de avond op afspraak
in de avond op afspraak
Meest recente reviews
G. Sloots
detailsBankzaken
Zojuist ben ik aan de balie uiterst onvriendelijk en zelfs onbeschoft behandeld. Ik kwam met een verlopen pas en heb nooit een nieuwe toegestuurd gekregen. Telefonisch had ik al uitgevonden dat er iets met de adresgegevens aan de hand was, maar die zijn al 18 jaar niet gewijzigd en nu ineens is mijn adres geblokkeerd omdat er mogelijk een poststuk is terug gekomen. Nu kan ik pas op 9 november voor het eerst bij een (andere) medewerker terecht om mijn adres weer te laten deblokkeren. U snapt dat ik daarover geïrriteerd was en mij als zodanig ook heb uitgelaten. De medewerkester die ik tegenover mij had werd in haar toon steeds meer kortaf, viel mij in de reden en sloeg een boze toon aan. Ook mijn aanwijzing dat er bij jullie bedrijf iets misgaat als je zomaar een adres blokkeert zonder zelf ook contact met de bewoners op te nemen kon haar niets schelen: "zo'n groot bedrijf met dagelijks zoveel poststukken die terugkomen, dat kunnen we niet allemaal gaan checken" was haar verweer. Lekker klantvriendelijk.... Vervolgens begon ze terwijl ik tegen haar sprak daar dwars doorheen met een collega te praten wat ik ronduit onbeschoft vind. Een hele nare ervaring! G. Sloots.
Heleen
detailsHypotheek
Ik ben erg blij met Jeroen. Hij heeft mij 3 jaar geleden fantastisch geholpen, vandaar dat ik nu weer specifiek naar hem gevraagd had. Ook deze keer heeft hij mij goed en snel geholpen. Thanks Jeroen!
zeer slechte service
detailsBankzaken
ABN Amro is in verzuim geweest om mij een nieuwe bankpas op te sturen, na bellen en lange wachttijden moest ik langs komen om mij opnieuw te identificeren bij de adviseur van kantoor Wassenaar. Hij zou het allemaal wel weer in orde maken vertelde hij. Nu 2 weken later heb ik een pas waar ik niet mee kan telebankieren. Weer opnieuw bellen en lang wachten, nu moet er weer een nieuw contract (overeenkomst toegang) ingevuld worden en opgestuurd worden, dat wordt weer minimaal een week wachten. Ik kan dus al weken niet aan mijn geld komen.
Tarieven
Particulier
Zakelijk
Kennismaking
Het eerste gesprek bij ABN AMRO Bank Utrecht is gratis. Je mag verwachten dat er geen geld in rekening wordt gebracht voor bijvoorbeeld de kennismaking, globale indicatie van kosten of informatie over mogelijke opties.
Afspraak maken