ABN AMRO Bank Utrecht
484 reviewsReview details
Review door G. Sloots
Bankzaken
Geschreven op: 13 oktober 2021
Zojuist ben ik aan de balie uiterst onvriendelijk en zelfs onbeschoft behandeld. Ik kwam met een verlopen pas en heb nooit een nieuwe toegestuurd gekregen. Telefonisch had ik al uitgevonden dat er iets met de adresgegevens aan de hand was, maar die zijn al 18 jaar niet gewijzigd en nu ineens is mijn adres geblokkeerd omdat er mogelijk een poststuk is terug gekomen. Nu kan ik pas op 9 november voor het eerst bij een (andere) medewerker terecht om mijn adres weer te laten deblokkeren. U snapt dat ik daarover geïrriteerd was en mij als zodanig ook heb uitgelaten. De medewerkester die ik tegenover mij had werd in haar toon steeds meer kortaf, viel mij in de reden en sloeg een boze toon aan. Ook mijn aanwijzing dat er bij jullie bedrijf iets misgaat als je zomaar een adres blokkeert zonder zelf ook contact met de bewoners op te nemen kon haar niets schelen: "zo'n groot bedrijf met dagelijks zoveel poststukken die terugkomen, dat kunnen we niet allemaal gaan checken" was haar verweer. Lekker klantvriendelijk.... Vervolgens begon ze terwijl ik tegen haar sprak daar dwars doorheen met een collega te praten wat ik ronduit onbeschoft vind. Een hele nare ervaring! G. Sloots.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in oktober 2021.
De review is afkomstig van Advieskeuze.