Lang in de wacht gestaan | Verzekering
kwartier lang in de wacht gestaan, diegene die eindelijk de telefoon opnam had er duidelijk geen zin in, hij probeerde door te verbinden "want iemand anders heeft al iets met uw dossier gedaan", die "iemand anders" had er duidelijk ook geen zin in want de eerste medewerker kwam terug aan de telefoon (na weer 8 minuten wachten). Zijn conclusie was dat het "allemaal niet zo eenvoudig was" er moest een mail gestuurd worden, blabla... van het kastje naar de muur. Uiteindelijk de verzekeraar ASR gebeld, die zeiden dat het wel snel geregeld kon worden. We nemen een andere adviseur of een andere verzekering, dat is wel zeker.
Reactie van Poliservice landelijk:
Beste klant,
Jammer dat u een negatieve ervaring heeft met onze dienstverlening. Onze dienstverlening is er juist op gericht om onze klanten naar behoren te helpen.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met mij op te nemen via telefoonnummer 030 698 18 18, keuze 4 en keuze 1 dan sta ik uw graag te woord. Dan bespreek ik uw ervaring graag in een persoonlijk gesprek. We willen hiervan leren. Zo kunnen wij onze klantbediening verbeteren.
Alvast dank! Jeroen Hendriks