Wendy | Hypotheek
11-11-2016
1 december 2015 kreeg ik een bod op mijn huis. I.v.m. een restschuld, moest mijn spaarhypotheek opengebroken worden en daarmee mijn restschuld betaald worden. Per direct contact opgenomen met Poliservice. Geen feedback of contact terug. Weekelijks gebeld en nooit een telefoon terug gekregen. Contact opgenomen met ASR, maar die verwees mij continue terug naar Poliservice. Ondertussen was het januari en mijn oude verzekeringsadviseur gebeld. Hij kreeg wel personen te pakken bij Poliservice. Ik wachten. Ondertussen februari, let op, half maart zou overdracht van sleutels en dergelijke bij de notaris plaats gaan vinden. Ondertussen eind februari,Ik weer Poliservice bellen en verschillende personen gesproken. Er was niets bekend over mijn vraag en opdracht over het stop zetten van mijn spaarhypotheek. Kortom, de notaris en oude adviseur hebben het zelf opgelost. Bijna door Poliservice mijn huis niet kunnen verkopen. Wat een slechte organisatie. Ga hier NOOIT heen of haal alles weg!!!!!!!!!