We hebben met de adviseur een vergoeding afgesproken. Ondanks dat we hem daar meerdere malen op hebben gewezen werden we bij de afrekening bij de notaris verrast met 10% extra kosten. Verder communiceert hij niet wanneer belooft dat wel te doen en staan er telkens fouten in zijn offertes en gegevens. Als je hem probeert te bereiken neemt hij de telefoon niet op. Hij reageerde veel te laat toen de hypotheekverstrekker het liet afweten bij de acceptatie, waardoor we niet op tijd konden passeren bij de notaris. Op onze vragen omtrent het bovenstaande wil hij niet ingaan.
Reactie van Hypothekers Team Midden Nederland:
Betreffende cliënt heeft vooraf de kosten van advies-en bemiddeling gecommuniceerd gekregen, zoals een ieder dat krijgt, daarop is géén uitzondering gemaakt en de kosten zijn uiteraard nooit verhoogd.
Cliënt heeft voorafgaand elders betaald advies ingewonnen waarover cliënt ontevreden bleek en zou daardoor dubbele kosten hebben gehad en tijd verloren.
Cliënt heeft ons kantoor daarna op basis van doorverwijzing benaderd voor advies-en bemiddeling. Wij zijn direct aan de slag gegaan.
Hypothekers Team is sterk in duidelijke communicatie, flexibiliteit en biedt vakkundig advies + service onder concurrerende condities.
Aan alle communicatie met cliënt is zonder uitzondering gedurende het gehele traject direct opvolging gegeven.
Cliënt heeft bewust gekozen voor deze geldverstrekker, nadat alle voor-en nadelen met andere aanbieders zijn vergeleken.
Tevens hebben wij tijdig een alternatieve offerte aangereikt om alsnog te kunnen passeren. Cliënt heeft desondanks bewust gekozen daar géén gebruik van te willen maken. Goedkoop kan ook duurkoop blijken, waarop cliënt tijdig is gewezen, enkele aanbieders zijn niet altijd even snel, ook al zou dat wel moeten.
Uiteraard zijn alle vragen volledig beantwoord.
Het is jammer om te constateren dat cliënt de ware toedracht heeft verdraaid. Wij wensen cliënt veel woongenot met deze extreem lage hypotheeklasten.