W en A Klijnsma | Verzekering
03-07-2023
Wat ons erg aanspreekt bij AskAnja is het persoonlijk contact. Bij dit bedrijf hebben ze nog tijd voor de klant. Er wordt niet in moeilijke termen gesproken maar in begrijpelijke taal.
En we kregen een eerlijk advies .
Reactie van Ask Anja:
Lieve familie Klijnsma, bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat jullie dit zo hebben ervaren. Persoonlijk en tijd voor de klant zijn onze kernwaarden bij AskAnja.