Gaf mij te weinig betrokkenheid in het advies- en keuze traject. Voor mij vervelende verrassingen meegemaakt. Uiteindelijk is alles opgelost, maar al met al vond ik dit traject geen prettige ervaring.
Reactie van 123Advies Apeldoorn Centrum:
Beste BMWeetje,
Bedankt voor je review en de daarbij horende feedback. Vijf sterren reviews geven veel voldoening, als het er geen vijf zijn kijken wij wat er beter kan.
Vervelend om te lezen hoe je het traject van oversluitend hebt ervaren, daarbij dienen wij eerst in de spiegel te kijken. In de oriënterende fase hebben we gesproken over oversluiten onder NHG voorwaarden en kort andere wensen doorgesproken. Uiteindelijk zijn we doorgegaan met je andere wensen en hebben we moeten aangeven dat NHG daarbij niet lukt, de 'verassing' (als je daar op doelt) heeft te maken met de veranderde wens. Aan ons om dit goed en duidelijk te communiceren, naar ons idee is dit wel gebeurd.
Verder begrijp ik heel goed dat de verassing bij de notaris vervelend was (recht van hypotheek niet juist gevestigd), dit was voor de goede orde voor ons ook een verassing en is opgelost (daar zijn we voor).
Als we kijken naar het resultaat heb je de beste deal uit de markt (voor rentestijging een renteaanbod aangevraagd) en hebben je een volledig taxatierapport kunnen besparen. De hobbels die je hebt ervaren betreuren we en intern gaan we kijken waar de communicatie beter had gekund, het resultaat is ons inziens optimaal. We gaan je hier ook voor persoonlijk benaderen, we moeten het immer hebben van 'mond tot mond' reclame (zo zijn jullie ook bij ons terecht gekomen) en doen er alles aan om dat zo te houden.
Voor nu bedankt voor je feedback en nog vele jaren woonplezier gewenst!
Mvg. Sander Speulman