4
Reviews van Summa Adviesgroep B.V.
28 reviewsReviews
GT
detailsVerzekering
23 oktober 2024
Ik heb donderdag 5 september gebeld om mijn nieuwe auto te laten verzekeren die ik maandag 9 september op ga halen. Ze beloven het te regelen maar helaas geen mail met bevestiging. Zaterdag met de helpdesk van Summa gesproken die aangeeft dat helaas niemand van het kantoor Horst reageert. Ze gaat het melden en ik wordt zeker maandag morgen als eerste gebeld. Auto om 8.00 gehaald en niemand van Summa heeft gebeld....Uiteindelijk zelf maar gebeld en later die ochtend een offerte ontvangen.
Dit is past in een serie van fouten door Summa gemaakt, ik heb zelfs al een keer een schadevergoeding van ze ontvangen omdat ze vergeten waren de oude verzekering op te zeggen. Moest wel 50% zelf betalen.
Ik heb vandaag de laatste verzekering bij Summa weggehaald, voelt zo goed!
Vervoort
detailsHypotheek
11 juni 2020
Advies voor hypotheek nieuw bouw huis en verkoop van bestaande huis.
Frank
detailsHypotheek
31 augustus 2018
Erg duidelijk en eerlijk, altijd een goed gevoel bij alle gesprekken en alle vragen werden uitgebreid geantwoord.
Het was mijn eerste huis en heb veel geleerd van de adviseur.
Jhm
detailsHypotheek
05 juli 2018
Wij zijn op een prettige en fijne manier geholpen Zijn zeer tevreden met het aanbod wat we kregen.
Anoniem
detailsHypotheek
13 september 2017
Het was veel zoeken voor de adviseur. Maar heeft voor ons een goede keuze gemaakt. Wel jammer was dat er voor ovion lang onduidelijk was wat de rol van mijn vrouw was. Dat is dan ook het enigste min puntje. Voor de rest toppie
A.C.
detailsHypotheek
24 augustus 2017
Vanaf het eerste contact hebben we goede en duidelijk info gekregen. Ook gedurende de hypotheekaanvraag zaten ze er goed bovenop en werd er snel gereageerd via email en telefoon. We zijn heel blij met de hulp en ondersteuning die we hebben ontvangen.
Maurice
detailsHypotheek
11 augustus 2017
De adviseur was zeer duidelijk over de gang van zaken waar ik totaal geen verstand van had.
Hij heeft me overal bij betrokken en als er nieuws was over hoe of wat gelijk door gebrieft aan mij zodat ik op de hoogte bleef.
Had ik ergens vragen over kon ik ook gelijk bellen over hoe of wat.
Uit eindelijk toch gelukt met een huis kopen.
Dus uitermate tevreden.
Pascal en Kim
detailsHypotheek
26 juni 2017
Alle gesprekken verliepen duidelijk en zeer vriendelijk waarbij al onze vragen helder werden beantwoord.
Tijdens het gesprek werd ingegaan op mogelijkheden maar ook op evt. gevolgen van bepaalde voorstellen en keuzes.
H.B.
detailsHypotheek
19 mei 2017
Zeer duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden. Volledige inzet voor de hypotheek. Regelmatig op de hoogte gehouden over de stand van zaken.
Mariska
detailsHypotheek
21 februari 2017
Goed en duidelijk geholpen. Alle opties en mogelijkheden die er voor mij waren heeft hij 1 voor 1 in beeld gebracht en duidelijk toegelicht. Uiteindelijk ook via hem de hele hypotheek aanvraag laten lopen en hij heeft alles super geregeld voor mij!
Annette
detailsVerzekering
10 november 2016
Slechte communicatie en mijn ervaring is dat Assurantiegroep als tussenpersoon helemaal niets voor mij heeft gedaan; alleen mailtjes doorsturen vanuit de verzekeraar. Ik zou volgens medewerkster Annemie, die zich " tussenpersoon" mag noemen, geen recht hebben op dekking van de schade. Terwijl dit wel zo was, iemand anders heeft dit uitgezocht. Assurantiegroep had dit moeten doen; zij hebben geen enkele keer zelf contact met mij gezocht. Na afhandeling van de schade mijn ongenoegen hierover geuit en dat ik de de verzekering wil stoppen; daarna kreeg ik een mail dat het mij vrij staat een andere verzekeraar te zoeken..Dat ze klanten op zo'n manier dan ook nog eens laten gaan; echt onbegrijpelijk na 10 jaar klant te zijn geweest!! Slecht!
Reactie van Summa Adviesgroep B.V.
Beste Annette,
Zoals telefonisch toegelicht vinden wij het bijzonder vervelend dat de schadeafwikkeling niet naar wens is verlopen. Ik heb dan ook de interne klachtenprocedure opgestart. Concreet houdt dit in dat ik het schade dossier grondig zal onderzoeken, het gesprek zal aangaan met mijn collega alsmede de verzekeraar en een terugkoppeling aan u zal geven.
Wij zullen er alles aan doen om uw tevredenheid te herstellen alsmede om middels uw klacht onze dienstverlening te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Kay Derks
Allround financieel adviseur
Summa Adviesgroep B.V.
Rik
detailsHypotheek
27 september 2016
Duidelijke uitleg en antwoorden op onze vragen, goede begeleiding in het hele proces. Erg prettig in de omgang, niet te formeel.
M. Benders
detailsHypotheek
17 september 2016
Prettig helder en duidelijk gesprek gehad met de hypotheekadviseur. Goed advies en onderbouwing.
Anton van Duijnhoven
detailsHypotheek
16 september 2016
Ik vond het een zeer prettig gesprek.
We kregen adviezen te horen die we nog nooit gehoord hadden.
We dachten echt dat er geen mogelijkheden meer waren.
Maar dankzij de kennis en ervaring van de adviseur kon dit dus wel.
We zijn dan ook erg blij met onze financiele oplossing
Zanders
detailsHypotheek
18 juli 2016
Goed en duidelijk advies waar nodig verdere toelichting. Alles werd snel en goed geregeld en helder gecommuniceerd. Adviseur heeft verstand van zaken en komt betrokken over met een luisterend oor. Dit geeft een goede sfeer en maakt het persoonlijk.
Brendan van den Beuken
detailsHypotheek
29 juni 2016
Duidelijk advies, meedenken, wensen respecteren, oplossingen zoeken en uiteindelijk een passende hypotheek geregeld
Romy
detailsHypotheek
06 januari 2016
Goed advies gekregen, meerdere hypotheekaanbieders bekeken, meerdere vormen bekeken, de voor- en nadelen bekeken van de opties. Daarna ook goede begeleiding bij vragen in de aanloop naar de definitieve aankoop.
Sandra
detailsHypotheek
05 januari 2016
Ik heb goed advies gekregen waarmee ik een goede keuze heb kunnen maken mbt hypotheek, verzekeringen en bouwdepot