Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Inmiddels een aantal contactmomenten gehad. De adviseur heeft de mogelijkheden duidelijk en helder uiteengezet. Ze straalt rust uit en is zeer zeker ter zake kundig op vele vlakken. Fijne gesprekpartner en alle afspraken zijn/worden nagekomen.
Ze is bereid om dat stapje extra te doen.
Zeer duidelijk in advies. Goede voorbeelden laten zien. Goede, begrijpelijke taal, berekeningen en vergelijkingen tussen verschillende rentepercentages enz.
De gesprekken met de adviseur verlopen altijd in een prettige sfeer. Ik krijg duidelijke antwoorden op mijn vragen, in dit geval over vervroegde aflossing van een deel van de hypotheek, waarbij ook de andere elementen van het "financiële plaatje worden meegewogen.
Wij kregen zeer waardevolle tips aangaande schenkingsmogelijkheden en testamentaire issues. Bijzonder prettig was de snelle en zakelijke manier waarop op onze persoonlijke situatie werd ingegaan en hoe prettig en doeltreffend ook de vrij gevoelig liggende zaken konden worden besproken. Ook de voorbereiding bleek zeer effectief.
Adviseur had zich goed voorbereid en liet verschillende opties passeren zonder daarbij sturend te zijn. Zij en haar collega (deskundig op ander gebied) speelden goed in op de vragen en diverse door ons ingebrachte invalshoeken. Er was volop ruimte voor uitwisselen van standpunten en ideeën rondom een complexe materie. Het heeft ons veel verder gebracht in het uitwerken van de door hen verschafte informatie, zodat wij vervolgstappen kunnen gaan nemen.
Op 26 juni j.l. had ik een gesprek met de adviseur. Aan dit gesprek nam tevens een andere adviseur deel Ter sprake kwam o.a. de veranderde opzet bij ABN-AMRO t.a.v. klanten, waarbij mensen meer vanuit specialisten worden aangestuurd, in plaats van via een account manager. Er worden klantengroepen samengesteld. Begin 2014 ga ik een brief ontvangen waarin de nieuwe contactpersoon voor mijn groep wordt aangekondigd. Daarna waren aflopende koopsompolissen onderwerp van gesprek en de omzetting daarvan in lijfrentes. De adviseur gaf blijk van een goede kennis van zaken en een goed inlevingsvermogen in de klant. Jammer dat de bank niet kwam met een voldoende concurrerend aanbod waarmee de adviseur voor de bank kon scoren. Dat gold ook voor het opzetten van een deposito.
De adviseur was zeer deskundig en gaf perfect advies. Jammer dat de tools/software van ABNAMRO belemmerend werken voor de adviseurs. Teveel bugs en andere berekeningsfouten. Deze zijn bekwaam door de adviseur in de offerte verbeterd en/of toegelicht.
Erg fijn contact. Ze dacht echt met ons mee en is altijd bereikbaar, afspraken konden altijd op korte termijn gemaakt worden wat in onze situatie erg prettig was.
We zijn erg blij dat we bij haar terecht zijn gekomen voor onze hypotheek. 100% vertrouwen!
De adviseur luisterde goed naar mijn persoonlijke situatie en daarop aansluitende wensen. Haar advies heeft mij geholpen om de juiste beslissing te nemen.
Neemt de tijd voor je en je kan alles vragen ook als het even niet over de hypotheek gaat. Hij zet het in werking desnoods met een collega maar het wordt opgepakt. Dit vind ik zeer netjes. Je wordt opgewacht voor je afspraak.