Finance Point
8 reviewsReview details
Review door Nelly
Verzekering
Geschreven op: 21 augustus 2020
Na 10 jaar schadeloos verzekerd te zijn bij FinancePoint had ik een waterschade op een matras. Nadat de melding was gemaakt is na verschillende telefoontjes en e-mails na 3 maanden een bedrag van 18,60 euro overgemaakt. Dat voor een Alpine matras dat alleen eens in de maand door klein-kinderen werd gebruikt en daardoor zo goed als nieuw was. Dit kan wanneer bedrijven alleen de regels volgen en zich niet klantvriendelijk opstellen, ik ben immers 10 jaar klant en heb nooit eerder schade gehad. Maar dat dit 3 maanden heeft moeten duren gaat mij te ver. Na 3 maanden kreeg ik per mail weer dezelfde vragen die in de eerste maand per email en per telefoon zijn besproken. Ik heb daarop gebeld dat ik er klaar mee was en ineens was er een bedrag gestort waarvoor ik nog geen fatsoenlijk matje voor de kat kan aanschaffen.
Kortom: ik ben niet tevreden over dit bedrijf en ga vandaag nog een verzekering elders afsluiten.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in augustus 2020.
De review is afkomstig van Advieskeuze.