Wendy | Hypotheek
18-05-2022
Hypotheek was zo geregeld. Vooral de bank die veel documenten aangeleverd wilde hebben. En niet op een efficiƫnte manier de documenten op vroeg. Waar door er elke keer vertraging was (LOT).
Na dat eenmaal de definitieve papieren waren getekend bleek dat de uiteindelijke betaling voor de overdracht afweek van de bindende offerte. Mijn vraag weg gelegd op kantoor. Maar de 3 medewerkers die de vraag konden beantwoorden. Waren dus alle 3 niet bereikbaar. 2 met vakantie. En 1 parttime aan het werk. Slechte planning. Is jammer. Want dat levert dus onnodig stress op. Dat is min punt 1.
Ook een abonnement genomen op bemiddeling. Daar betaal je 5 euro per maand voor.
Na dat ik de verzekerings offerte had gekregen. Staan er extra bedragen bij de offerte. Die dus direct naar Veldsink gaan. Kwam op ongeveer 5,59 zo ver ik kan zien is dat dan dus elke maand. En dan heb ik het niet over de assurantiebelasting. En dat vind ik raar. Want ik heb een abonnement genomen. En dan verwacht je niet dat er dan ook nog andere bedragen gerekend gaan worden. Dus ik heb alle verzekeringen maar zelf geregeld. Min punt nummer 2.Marco , Nikki en Miranda zijn echt lieverds.maar sommige dingen kunnen beter.