Debbie | Verzekering
30-01-2024
Dit geld ook voor medewerkster Katja.
Ondanks het misverstand blij dat het is goed gedraaid.
Hoop dat in het vervolg toch beter gecommuniceerd wordt met afdelingen onderling.
Echter ook met de cliënt zelf.
Reactie van Veldsink – Driekleur Bergen op Zoom:
Beste Debbie,
Ontzettend bedankt voor het feit dat je de tijd en moeite genomen hebt om ons deze feedback te geven! Jouw advies ten aanzien van de communicatie onderling én met cliënten wordt zeker ter harte genomen. Wij gaan kijken hoe wij dit kunnen verbeteren, want zeker in gevallen als deze is het goed de lijntjes kort te houden en de cliënt zelf direct op de hoogte te brengen van ontwikkelingen.
Uiteindelijk zijn wij heel blij het probleem snel en goed opgelost te kunnen hebben en dat tevredenheid alsnog de boventoon voert.
Hartelijke groet,
Veldsink-Driekleur Bergen op Zoom
Robin van der Ende