Keten Rabobank Midden Nederland

Rabobank Midden Nederland

De Rabobank Midden Nederland is een coöperatieve bank met een missie. Samen met klanten, leden en partners zetten we ons in voor een sterkere leefomgeving en voor de grote maatschappelijke uitdagingen van nu. Met als uitgangspunt dat we samen meer bereiken dan alleen. Rabobank Midden Nederland bestond voorheen uit de volgende lokale Rabobanken: - Rabobank Utrecht e.o. - Rabobank Utrechtse Waarden e.o. - Rabobank Rijn en Veenstromen - Rabobank Gooi en Vechtstreek - Rabobank Rijn en Heuvelrug - Rabobank Randmeren - Rabobank Gelderse Vallei - Rabobank Amersfoort Eemland Zoek de dichtstbijzijnde Rabobank in het overzicht hieronder als je in contact wilt komen en een afspraak wilt maken. De volgende kantoren zijn gesloten: - Rabobank Utrecht (Amsterdamsestraatweg) - Rabobank Utrecht (Beneluxlaan) - Rabobank Utrecht (Croeselaan) - Rabobank Utrecht (Lange Viestraat) - Rabobank Utrecht (Maliebaan 53 Z) - Rabobank Mijdrecht - Rabobank Bodegraven - Rabobank Rijn en Heuvelrug - Bilthoven - Rabobank Rijn en Heuvelrug - Wijk bij Duurstede - Rabobank Ermelo - Rabobank Woudenberg - Rabobank Voorthuizen - Rabobank Lunteren

Reviews

8.4

Meest recente reviews

H.

details

Bankzaken

05-10-2024

Het is niet duidelijk of het contact tot stand is gekomen door tussenkomst van Advieskeuze. Op 27 september kregen we twee mails dat er een aanvraag was ontvangen om terug te bellen, maar wij hebben die dag geen telefoontje gekregen. 's Zondags hebben we via de Rabo pagina na inloggen weer een verzoek verzonden om teruggebeld te worden. Daar is 's maandags op gereageerd door de klantenservice van de Rabobank. Eerst door een hypotheekadviseur, na doorverbinden door een financiele adviseur. Deze heeft onze vraag goed begrepen en ons perfect geholpen!!! Samengevat: We zijn uitstekend geholpen, maar het is niet duidelijk of de tussenkomst van Advieskeuze tot het telefonisch contact heeft geleid.

Patricia

details

Bankzaken

13-08-2024

Sneeuwbal effect over 4/5 schijven gegaan. Veel veroordelingen en aannames enorme communicatietoornis als gevolg... bank zaken dag later niks geregeld.Het belsysteem werkt voor geen meter als je niet gelijk goed gaat invullen ben je dom volgens het systeem😢 Vul je weer niet goed in nog dommer. Lange wachtrijen 1 keer 9 minuten in wacht 1 keer 12 minuten. Weinig tot geen empathie van medewerkers. Dat is niet mijn bedoeling is het standaard amtwoord geloof ik. Omg mijn patient was in deze situatie overleden zo slecht was deze veroordelende communicatie chaos van angstige medewerkers tot meldingen die alles nog extra bewust bewust vertragen. Rabobank is de basis kwijt ik ga naar een andere bank na 40 jaar lidmaatschap.

F.de Jong

details

Duurzaam wonen

29-04-2024

Voor mijn zieke vrouw wilden we een verbouwing realiseren voor het geval het minder met haar mocht gaan. Na invullen van alle gegeven een gesprek aangevraagd waarbij we mevr. als adviseur kregen. Binnen nog geen kwartier kregen we al te horen dat de gewenste lening er voor ons niet inzat. Ze deed wel “even haar best” ..om met dezelfde uitslag te komen.Op onze vraag waarom de opgebouwde spaarpot van de oude Opmaat hypotheek niet meegenomen kon worden zoals ons eerder verteld was, was de melding dat de Rabobank deze reserveerde. Deze zou namelijk bij de eventuele verkoop van ons huis gebruikt worden als aflossing van de resterende hypotheek... Met bijna 3 ton aan overwaarde vraag je je toch af… Lang verhaal kort. Ze achtte de kans uitgesloten dat het elders wel zou lukken. Dit na een gesprek van nog geen 20 minuten. Resumé; elders is het dus wel gelukt tegen nagenoeg dezelfde maandlasten waarbij het spaarpotje gewoon gebruikt kon worden!! Hoezo deskundig en “altijd nog een mogelijkheid zien waar een ander het af laat weten” Na tientallen jaren klant te zijn geweest bij de Rabobank zijn ze er dankzij haar 2 klanten kwijt.

Vestigingen van Rabobank Midden Nederland