10
Huis & Hypotheek Hoorn
777 reviewsReview details
Review door M. Rodenhuis
Hypotheek
Geschreven op: 18 januari 2021
Laagdrempelig bereikbaar via mail en telefoon. Open en eerlijk, geen verkoop praatje. Alle opties worden samen met de klant bekeken alvorens een advies wordt uitgebracht. Toelichting in begrijpelijke taal, vakjargon wordt toegelicht. Alles wordt geregeld; aanvraag bij de hypotheekverstrekker, taxateur en notaris. Alleen aanleveren van papieren en gegevens door de klant nodig.
Vriendelijk en nuchter persoon.
Reactie van Huis & Hypotheek Hoorn
Beste mevrouw Rodenhuis,
Hartelijk dank voor uw fijne bericht. Het 'alleen' aanleveren van de documenten ging in uw geval vlekkeloos, waardoor we snel een goed bericht hebben kunnen brengen!
Veel geluk en wie weet tot in de toekomst weer!
Groeten,
Vincent, Marien en Sabine
Huis & Hypotheek Hoorn
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in januari 2021.
De review is afkomstig van Advieskeuze.