10
BTER financieel Leek, Richard Coenrady
81 reviewsReview details
Review door B.v.E
Hypotheek
Geschreven op: 05 maart 2021
Richard legde het in eenvoudige taal uit en als het moest legde hij het nog een keer uit en nog een keer en nog een keer. Richard was altijd goed bereikbaar . overdag en 's avonds. Pakte Richard niet op dan belde hij altijd terug. Daarnaast ook een zeer vriendelijke man die met jou alle opties besprak.
Reactie van BTER financieel Leek, Richard Coenrady
Dank je wel B voor je mooie review. Ik vind het belangrijk bereikbaar te zijn. Het gaat om het kopen van een huis, dat is niet zomaar wat. Ik merk dat mijn klanten korte lijntjes prettig vinden. Ik wens jullie heel veel woonplezier toe in jullie nieuwe woning.
BTER financieel Leek, Richard Coenrady
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in december 2020.
De review is afkomstig van Advieskeuze.