Van de adviseurs van de Hypotheker te Veenendaal zijn wij niet tevreden over de werkwijze en de begeleiding over de hypotheek. We moesten zelf overal achteraan bij de geldverstrekker, eventuele gesprekken en terugkoppelingen van de adviseurs lieten op zich wachten. Op de laatste dag dat de hypotheek rond moest zijn, vroegen ze ons of er uitstel aangevraagd moest worden. Ik neem aan dat de heren wisten dat er sprake was van uitstel omdat de geldverstrekker het niet op tijd rond kreeg. Ik heb toen zelf gebeld met de geldverstrekker, en het gelukkig toch op dezelfde dag nog rond kunnen krijgen. Waar heb je dan een adviseur voor nodig als je het toch allemaal zelf moet doen, terwijl je er wel een fiks bedrag voor moet betalen voor zo'n adviseur. Ik zal nooit iemand naar de Veenendaalse hypotheker sturen.
Reactie van De Hypotheker Veenendaal:
Helaas heeft het acceptatietraject voor deze klant te lang geduurd en zijn er zaken die wij als intermediair niet kunnen en mogen beinvloeden, te denken valt aan zaken waarbij de informatie van derden noodzakelijk is. Het is de keuze van de klant geweest om via verschillende kanalen te communiceren waardoor er onnodig veel "ruis op de lijn" is ontstaan. Een en ander heeft de snelheid van het traject niet positief beinvloed. Wij betreuren het negatieve gevoel dat hierdoor bij onze klant is ontstaan. Dit is helaas niet meer om te buigen. Wel hebben wij gemeend deze beoordeling te nuanceren omdat deze zaak nu zeer eenzijdig belicht wordt.