9.5
Eigen Huis Online Hypotheekadvies
680 reviewsReview details
Review door Erik Heinen
Hypotheek
Geschreven op: 28 december 2023
Ron heeft ons op een duidelijk en plezierige manier begeleid met het oversluiten van onze hypotheek.
Ook bij vragen reageerde Ron snel en voor ons begrijpelijke taal. Uiteindelijk is het voor ons geen dagelijkse kost.
Ron verstaat zijn vak. Een echte aanrader.
Reactie van Eigen Huis Online Hypotheekadvies
Dank voor jullie fijne feedback. Ik heb met veel plezier aan jullie dossier gewerkt. Ik hoop dat jullie nog lang met veel plezier genieten van jullie woning.
Eigen Huis Online Hypotheekadvies
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in november 2023.
De review is afkomstig van Advieskeuze.