Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
De adviseur heeft adequaat het renteherzieningstraject opgepakt en dit naar een bevredigend eindresultaat begeleid toen de centrale hypotheekafdeling van de bank in gebreke dreigde te raken.
een prettig gesprek en een goed advies,heeft direct een aanvraag gedaan voor een verbeterde status van de bestaande hypotheek ivm overwaarde waar ik recht op heb en waar de hypotheek Hoofdafdeling van ABN-AMRO mij nooit over heeft ingelicht.Ik vind dat een zeer slechte zaak. De bank weet ook wel dat huizen die gekocht in het gulden tijdperk nu in Euro's het zelfde waard zijn
Ik heb een duidelijke uitleg gekregen en een goed vermogens advies.
Ik vind dat ABN AMRO ruimschoots de tijd neemt op je goed te adviseren ook na diverse advies gesprekken. Mijn oordeel is je krijgt waar voor je advieskosten.
Dank voor de positieve feedback Hans en Marjo. Fijn dat jullie onze aanpak als professioneel bestempelen. Dat willen wij naast persoonlijk natuurlijk ook graag zijn!
Adviseur kwam bij mij thuis; "urgentie' vd afspraak werd goed ingeschat, omdat hij binnen 1 week "vrij"tijd" vrijmaakte
Kon zich goed verplaatsen in mijn persoonlijke situatie en hield daar ook rekening mee
We hadden problemen met een net afgesloten hypotheek.
Die problemen brachten heel wat onrust en stress met zich mee.
De adviseur heeft ons hierbij vrijblijvend en in begrijpelijke taal geadviseerd in hoe wij deze problemen gedegen kunnen aanpakken. We konden met dit advies druk zetten op de hypotheek verstrekker, die voor de problemen heeft gezorgd. Zodat de problemen met de bestaande hypotheek op werden gelost. En dat we de hypotheek hebben gekregen zoals wij wilden hebben.
De adviseur is een zeer vriendelijke man en helpt je tot alles voltooid is.
Je kan hem altijd vragen stellen via mail/telefonisch en reageerd snel terug.
De adviseur heeft zeer duidelijk het proces uitgelegd: orientatiegesprek versus adviesgesprek. (Ik heb overigens meerdere gesprekken gehad (8/4/2013: 14/4/2013; 16/5/2013) . Gedetailleeerd werd aangegeven welke gegevens ikzelf diende aan te leveren.Op enkele (belastingtechnische) aspecten heeft hij advies gevraagd aan een collega. De openstaande vragen na de gesprekken werden adequaat telefonisch of via SMS-berichten afgehandeld. De gesprekken met de adviseur verliepen professioneel, maar wel met veel inlevingsvermogen voor mijn persoonlijke situatie. Ik voelde me op mijn gemak tijdens de gesprekken; de adviseur weet de soms technisch ingewikkelde zaken goed te vertalen naar "gewone-mensen-taal".
Voor mijn hypotheekaanvraag moest er heel snel gehandeld worden. Binnen een paar dagen moesten vele documenten verzameld worden van beide kanten. Er is veel telefonisch contact geweest. De druk was erg hoog, maar het is uitstekend uitgevoerd.
Ik ben door de adviseur van de ABN Amro Bank in Maastricht perfect geholpen inzake het vermogen van mijn Stamrecht BV. De adviseur is heel klant- en service gericht (pro-actief).
Verschillende afspraken gehad met deze adviseur en telkens met een tevreden afloop.
Goed en vooral prettig gesprek gehad en duidelijk uitleg gekregen over mijn mogelijkheden betreffende mijn pensioen en vermogens- positie. Al dit alles middels een financieel plan toegelicht. Ben uitermate tevreden!
We werden hartelijk ontvangen door de adviseur, een warm persoon die je meteen op je gemak stelt
haalde meteen een lekkker kop koffie,zonder meteen ter zake te komen.
Lost een groot probleem op welk door andere abn adviseur was veroorzaakt door zware nalatigheid.
Ze is kundig , en belangrijkste, ze komt afspraken na !!!!
Heeft alles uitgelegd om aan een goede belegging te komen.
Ook de persoonlijke contacten besproken en de wijzigingen van de personal banker.
Een goede schets gegeven van de veranderingen binnen de bank.
Ook de verantwoording van de hypotheek, dat het de juiste rente was.