Jaap | Verzekering
09-04-2015
Zonder dat de adviseur de indruk gaf dat zij precies wist waar de schade over ging werd de claim al afgewezen. In een schriftelijke reactie heb ik mijn onvrede hierover geuit. Hier niets meer van gehoord. Hoezo service gericht?
Reactie van Befine:
Befine betreurt deze situatie. Helaas was het door de beperkte informatie bij de beoordeling niet mogelijk dit dossier direct op te zoeken en op te lossen. Het komt uiteraard voor dat de adviseur bij het melden van de schade direct weet dat de schade niet gedekt is (het is geen gedekt evenement). Hiermee voorkomen we dat er onterecht verwachtingen worden gecreerd. Dat neemt niet weg dat de de adviseur in dit geval niet heeft gereageerd op uw klacht. Dat vinden wij vervelend en pijnlijk. Onze bedrijfsfilosofie is dat wij altijd onze afspraken willen nakomen en klanten willen helpen. Deze klacht is daarmee uiteraard in tegenspraak. De adviseur is inmiddels niet meer bij ons in dienst. Mocht u nog contact met ons willen opnemen dan vernemen wij graag uw reactie. Met vriendelijke groet, Befine