Vincent | Verzekering
06-02-2016
Ik belde met de adviseur om te vragen of een gebeurtenis (uitgelegd wat er is gebeurd) gedekt was. Ja, dit was zo en ik ontving een mail met schadeformulier en toelichting hoe ik het moest declareren. Hier ging het nog goed.Na het indienen volgde een afwijzing door een andere adviseur. Ik heb gereageerd met uitleg over het telefoongesprek en de toezegging die er is gedaan. Daarna ontving ik gelukkig de bevestiging (van de 1e adviseur) per mail en sms dat het geclaimd werd en uitgekeerd. Nadat ik maar niets terug zag op mijn rekening heb ik weer gebeld en kreeg de 2e adviseur aan de lijn. Hij ging het met 1e adviseur bespreken en ik zou teruggebeld worden. Niet teruggebeld en nog steeds zag ik niets op mijn rekening en heb ik wederom gebeld. Weer de 2e adviseur aan de telefoon en weer het verhaal dat het volgens hem niet gedekt is.Snapt u het nog? Ik niet meer. Nu volgde er toch weer een afwijzing met excuses voor dit traject. Koude douche en #fail Befine!