R. van Bruggen | Hypotheek
Het gesprek met de adviseur was goed, de in te vullen formulieren kwamen wel amateuristisch over met kopien van kopien.
Het ging pas echt mis met de door Advitas gestuurde hypotheek-offertes. Tot maar liefst 4x toe werd niet de offerte gestuurd met de voorwaarden welke de adviseur met ons had afgesproken.
Na 2 foute offertes hebben wij een officiele klacht ingediend, bij de 3e foute offerte hebben we navraag hiernaar gedaan, ze hadden geen officiele klacht ontvangen, die hebben wij op verzoek weer bijgevoegd.
Ook heel merkwaardig, dat de adviseur niet de offerte te zien krijgt welke naar de klant gestuurd gaat worden.
Door de opeenstapeling van fouten werd betaling/incasso van de ontvangen factuur voor 2 maanden opgeschort, maar 1 week voor het verstrijken van die termijn kwam er een ingebrekestelling.
Hierop weer gereageerd, maar ook nu weer geen inhoudelijke reactie en werd ook weer gemeld, dat ze geen officiele klacht hadden ontvangen.
Nog nooit zo'n amateuristische organisatie mee gemaakt en dat is dan gemachtigd door Aegon om voor hen hun klanten te bedienen.