Andre | Hypotheek
12-12-2020
Ongehoord slechte dienstverlening is niet eens het juiste woord als we het hebben over onze ervaring met Advitas.
Begin april 2020 is er bij Advitas advies aangevraagd voor het aanvragen van een nieuwe hypotheek die we zouden gaan afsluiten bij Aegon. De adviseuris ons hierbij gaan 'helpen'.
Na het gesprek met deze adviseur in april 2020 zijn er maar liefst 5 maanden! voorbij gegaan van mailberichten over en weer waarin wij om updates vroegen.
Uiteindelijk bleek de adviseur in al die tijd helemaal geen hypotheekaanvraag ingediend te hebben. Aegon had niks ontvangen!
In al die berichten die hij stuurden heeft hij ons gewoon grof zitten voorliegen.
In het verdere verloop van het proces is er wel een hypotheekaanvraag gedaan, maar bleek iedere keer weer dat er te weinig documenten werden doorgestuurd, of de verkeerde. Iedere keer moesten we er zelf achteraan gaan om dingen op orde te krijgen.
Wij raden Advitas volledig af!