9.9
Geerts Tilburg
212 reviewsReview details
Review door Conny
Hypotheek
Geschreven op: 19 november 2024
Ik denk dat het voor Hans niet als een verassing komt. Ik vind het een prettige man in de omgang. Hij is heel duidelijk in zijn uitleg. Hij legt zakenuit in begrijpelijke taal. Is geduldig en heeft mij zo goed als altijd gerust weten te stellen als ik de huizentrein even beu was. 10 jaar geleden was Hans ook mijn adviseur. Weer bewust voor hem gekozen en dat zou ik weer doen.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in september 2024.
De review is afkomstig van Advieskeuze.