9.8
SH Assurantie
229 reviewsReview details
Review door Marco Hoek
Hypotheek
Geschreven op: 26 juni 2024
Jack geeft in eenvoudige taal die wij begrijpen uitleg en de nodige informatie. Jack denkt goed mee met onze financiele situatie en onze behoeftes. Wanneer nodig, is hij goed bereikbaar en ondersteunend. Dat geeft ons een zeer goed gevoel bij de samenwerking.
Reactie van SH Assurantie
Dank voor de prettige samenwerking. Jullie zullen de bezichtigingen vast gaan missen ;-)! Alvast veel woonplezier op jullie nieuwe plek!
Groet,
Jack
SH Assurantie
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in april 2024.
De review is afkomstig van Advieskeuze.