10
ABN AMRO Bank Zwolle
143 reviewsReview details
Review door cas
Bankzaken
Geschreven op: 05 november 2024
HET IS EEN GROTE SCHANDE DAT AL DIE KANTOREN VERDWIJNEN, ONDER HET MOM VAN IEDEREEN WERKT TOCH DIGITAAL, HET IS EEN ORDINAIRE BEZUINIGING OP KANTOREN EN PERSONEEL, IK KAN ME VOORSTELLEN DAT JE IN EEN KLEIN DORP GEEN KANTOOR KUNT HEBBEN, MAAR BEGIN DAN BIJ VOORBEELD BIJ 50.000 INWONERS EEN KLEIN KANTOOR WAAR KLANTEN TERECHT KUNNEN, MAAR NU WORDEN ZE IN DE STEEK GELATEN, ZOEK HET MAAR UIT HOE JE HET OPLOST, HET KOST ONS IN IEDER GEVAL GEEN GELD SCHANDE OVER DE RUG VAN DE KLANTEN, DEVENTER 100.000 INWONERS GEEN KANTOOR, KAMPEN 60.000 INWONERS GEEN KANTOOR,EN NOG VELE KANTOREN DIE VERDWENEN ZIJN, HOOFDKANTOOR ABNAMRO WAAR BENT U MEE BEZIG, DE BOEL AF TE BREKEN EN GEEN SERVICE TE VERLENEN, GELUKKIG HEEFT ZWOLLE NOG WEL EEN KANTOOR, HET PERSONEEL IS ZEER GOED DAAR LIGT HET NIET AAN, 1 PERSONEELS LID IS ZEER GOED, EN WEET NOG WAT SERVICE IS, EN DAT IS DE HR.LEGEBEKE KANTOOR ZWOLLE, AMRO BANK DOE WAT MET DEZE KRITIEK, HET PERSONEEL KRIJGT ALS CIJFER EEN DIKKE 10, HOOGACHTEND C.VAN OMMEN EIGENAAR PARKEERGARAGE CENTRAAL KAMPEN.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in november 2024.
De review is afkomstig van ARAG.