10
Yfinance B.V.
750 reviewsReview details
Review door E.M.
Hypotheek
Geschreven op: 18 november 2014
Via een kennis zijn we in contact gekomen met Yfinance.
De adviseur nam ons alles uit handen. Goed advies met een scherpe rente voor langere periode. In begrijpelijke taal werd alles goed en duidelijk uitgelegd. Zeer goed gevoel aan over gehouden!
Reactie van Yfinance B.V.
Geachte relatie,
Bedankt voor de feedback op onze diensten.
Wij waarderen het zeer, dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons kantoor van uw mening en beoordeling te voorzien.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Yfinance
Yfinance B.V.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in november 2014.
De review is afkomstig van Advieskeuze.