9.6
Het Twents Pensioenbureau
48 reviewsReview details
Review door Marcel Eitink
Pensioen
Geschreven op: 19 mei 2022
Dennis legt in zeer begrijpelijke taal de ingewikkelde materie rondom het pensioen uit. Dit is heel prettig.
Bovendien neemt hij ruim de tijd om dit allemaal duidelijk te maken. Dennis is pas tevreden als je als klant alles van A tot Z begrijpt.
Dennis is een zeer prettig persoon in omgang. We voelen ons echt thuis bij het Twents Pensioenbureau.
We zijn heel blij dat we bij hem terecht zijn gekomen om ons te adviseren over ons pensioen
Reactie van Het Twents Pensioenbureau
Dat zijn flink wat complimenten, hartelijk dank voor deze mooie review! Fijn dat ik jullie heb kunnen helpen.
Het Twents Pensioenbureau
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in mei 2022.
De review is afkomstig van Advieskeuze.