10
Freek Hypotheek Arnhem
342 reviewsReview details
Review door Anne-M.
Hypotheek
Geschreven op: 06 februari 2019
Persoonlijk en betrokken benadering. Lastige materie in begrijpelijke taal uitgelegd gekregen. Hierdoor een weloverwogen beslissing kunnen nemen. Reageren snel op vragen via telefoon of mail. Al met al gewoon een prima kantoor met vriendelijke medewerkers!
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in februari 2019.
De review is afkomstig van Advieskeuze.