10
Freek Hypotheek Arnhem
340 reviewsReview details
Review door Mirjam
Financiële planning
Geschreven op: 25 juni 2022
Straalt rust en vertrouwen uit. Advies op maat en ook vertaald naar begrijpelijke taal. Eerlijk en oprecht en met verstand van zaken. Geeft goed gevoel in deze onrustige tijden. Ook proactief, iemand die overzicht heeft.
Alleen maar positief!
Bedankt Bob
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in juni 2022.
De review is afkomstig van Advieskeuze.