9.9
Hypotheek Visie Nijmegen
212 reviewsReview details
Review door Do
Hypotheek
Geschreven op: 20 november 2023
Zeer tevreden! George is een kundig man, vriendelijk en legt alles in begrijpelijke taal uit. Komt ook met goede suggesties. Snel antwoord op vragen per e-mail. Vlot afspraken kunnen in plannen. De hypotheekverstrekker van de huidige hypotheek wilde niet meewerken. George heeft er voor gezorgd dat het toch nog snel kon worden opgelost.
Reactie van Hypotheek Visie Nijmegen
Dank je wel voor de beoordeling. Eind goed al goed!!!
Hypotheek Visie Nijmegen
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in november 2023.
De review is afkomstig van Advieskeuze.