9.7
Geld & Woning Weert
405 reviewsReview details
Review door Valentine en Colin
Hypotheek
Geschreven op: 01 september 2014
De adviseur was ontzettend duidelijk. Het betreft onze eerste hypotheek. Hij legt alles heel makkelijk en duidelijk uit, overzichtelijk en in makkelijke taal. Het was voor ons allemaal nieuw, dus dat gaf een ontzettend fijn gevoel. Daarnaast is hij oprecht geïnteresseerd en denkt hij overal over mee. Echt een prettige man om mee samen te werken, een aanrader! Wij zouden hem echt bij mensen aanbevelen! Hij neemt heel wat zorgen bij ons weg!
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in mei 2014.
De review is afkomstig van Advieskeuze.