Anne | Hypotheek
07-10-2018
Wat een oriëntatie gesprek had moeten zijn, werd direct een adviesgesprek. Helaas werd dit afgeraffeld en werden mijn vragen onvoldoende beantwoord. Later toen ik belde en vroeg hoe het kon dat de hoogte van de hypotheek niet overeenkwam met mijn eigen berekeningen werd dit mij niet goed uitgelegd en werd er door de adviseur niet zelf nog een nieuwe berekening gedaan. Hetgeen de adviseur voor mij de beste deal achtte werd direct gekozen en in gang gezet, zonder mij te laten zien wat de overige opties waren.
Later bleef het bergafwaarts gaan. De Hypotheker kijkt niet zelf documenten na, waardoor ongeziene fouten pas laat in de aanvraag worden ontdekt. Wat voor onnodig veel vertraging heeft gezorgd.
Ik moest zelf achter heel veel dingen aangaan omdat de medewerkers de data uit het koopcontract niet in de gaten hielden etc.
Toen ik feitelijk bij de Hypotheker Venlo heb laten zien wat er allemaal mis was gegaan, werd dit afgedaan als mijn mening. De dikke rekening werd wel geïnd.