9.4
De Hypotheker Venlo
161 reviewsReview details
Review door Josh
Hypotheek
Geschreven op: 29 juni 2017
Van begin tot einde gewoon een fantastisch traject. Eenvoudige taal, duidelijk en super persoonlijk geholpen. Komen afspraken na en doen er alles aan om het goed voor je te regelen. Echt uitzonderlijk goede service in deze tijd! Als ik een 11 kon geven had ik dat gedaan!
Reactie van De Hypotheker Venlo
Ontzettend bedankt voor je review Josh! Goed om te lezen dat onze dienstverlening aan al je verwachtingen heeft voldaan.
De Hypotheker Venlo
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in januari 2017.
De review is afkomstig van Advieskeuze.