10
Freek Hypotheek Eindhoven
178 reviewsReview details
Review door H
Hypotheek
Geschreven op: 21 augustus 2024
Goed op de hoogte. Biedt meerdere mogelijkheden. Is duidelijk in begrijpelijke taal
Denkt met je mee. Komt afspraken goed na. Snelheid van handelen. Prettige adviseur. Niet betuttelend
Reactie van Freek Hypotheek Eindhoven
Beste H,
Bedankt voor je bericht en positieve review!
Met vriendelijke groet,
Team Freek Hypotheek
Freek Hypotheek Eindhoven
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in augustus 2024.
De review is afkomstig van Advieskeuze.