10
AC adviseurs
567 reviewsReview details
Review door Joost
Hypotheek
Geschreven op: 03 mei 2024
Vriendelijk, betrouwbaar, meedenkend en vakkundig. Alles werd in begrijpelijke taal uitgelegd en ik had nooit het gevoel dat ik een domme vraag stelde. Ook de email-communicatie was uitstekend. Er werd vaak binnen een uur gereageerd.
Reactie van AC adviseurs
Hallo Joost, bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat je zo tevreden bent en dat alles duidelijk was. Wij wensen je heel veel geluk in je nieuwe woning. Team AC adviseurs.
AC adviseurs
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in mei 2024.
De review is afkomstig van Advieskeuze.