10
Hypotheek Visie Uden
234 reviewsReview details
Review door Anoniem
Hypotheek
Geschreven op: 17 juli 2023
Goed en duidelijk advies gekregen in goed begrijpelijke taal. Alle mogelijkheden uitgebreid besproken en tot een goed aanbod gekomen. Bereikbaarheid erg goed en laagdrempelig om contact op te nemen. Fijn om zaken mee te doen. Voor herhaling vatbaar!
Reactie van Hypotheek Visie Uden
Beste,
Bedankt voor je tijd om deze positieve review te schrijven. We vinden het belangrijk dat het advies aansluit bij je wensen. Mocht je onze hulp in de toekomst opnieuw kunnen gebruiken, dan staan wij uiteraard voor je klaar.
Team Hypotheek Visie Uden
Hypotheek Visie Uden
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in juli 2022.
De review is afkomstig van Advieskeuze.