9.9
Geerts Adviesgroep
218 reviewsReview details
Review door M
Hypotheek
Geschreven op: 23 december 2016
Legt uit in begrijpelijke taal. Neemt alle tijd die nodig is. Komt eventueel thuis. Ik kon op korte termijn een afspraak maken ook buiten kantooruren. Hij beantwoordde mijn per mail gestelde vragen zelfs tijdens zijn vakantie. Goede begeleiding tijdens het hele traject. Wijst ook op mogelijkheid om bij hen verzekering af te sluiten voor de woning.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in augustus 2016.
De review is afkomstig van Advieskeuze.