De Hypotheker, ook bij “duurzame” ondersteuning
Bij de aankoop van mijn huis was ik destijds zeer te spreken over de solide advisering van De Hypotheker.
Medio 2009 ontving ik van ***** een verlengingsvoorstel in verband met het aflopen van de rentevaste periode binnen 4 weken. De inhoud van deze standaardbrief was zeer summier. De daadwerkelijke deadline werd niet vermeld en maatwerk ontbrak. Ik kwam hierdoor in tijdnood.
Ik wendde mij vervolgens tot De Hypotheker O’hout, *****, want ik zat met de handen in het haar. Op vlotte en doeltreffende wijze heeft hij daarop geanticipeerd.
Nadien een klachtenprocedure tegen ***** gestart over hun handelwijze. Resultaat was zeer onbevredigend. Vervolgens de klacht voorgelegd bij het Kifid.
De gehele procedure duurde 1 ½ jaar. Mede dankzij de nimmer aflatende steun van de franchisenemer, ******, zijn wij uiteindelijk medio 2011 voor een groot deel in het gelijk gesteld.
Chapeau voor deze fantastische, klantvriendelijke en langdurige begeleiding door De Hypotheker.
Bron: extern