9.8
Veldsink - Van der Linden
1091 reviewsReview details
Review door Frans
Verzekering
Geschreven op: 06 maart 2019
Ik was me nog nooit zo bewust van het feit dat iemand die je te woord staat soms ook erg afhankelijk is van derde. Vaak zie je die mensen als “de verzekeraar”, het zijn de mensen die als eerste met de emoitionele ongemakken in aanraking komen. Als processen anders lopen dan gewenst, zijn zij als eerste die de emoities te horen krijgen. De adviseur heeft dit echt heel netjes opgevangen, correct en professioneel, ook haar collega’s. Het proces heeft wat langer geduurt dan voor alle partijen dan vooraf was gepland, voor iedereen denk ik een mooi moment het proces te analyseren en te kijken waar de plooien nog glad gestreken kunnen worden. Ik heb nooit het idee gehad, dat iemand dit proces bewust zo liet lopen. Het vertrouwen ben ik zeker niet verloren, eerlijkheidshalve is ook bij emotie een soms een slechte raadgever. Ben nog steeds in de overtuiging dat iedereen betrokken zijn of haar best gedaan heeft om tot een goede oplossing te komen, waarvoor dank! U krijgt een positieve feedback!
Reactie van Veldsink - Van der Linden
Beste Frans,
Bedankt voor je positieve feedback. Deze schade is uiteraard ook voor ons een goed leermoment in het proces. Wij zijn blij dat de schade uiteindelijk wel op een juiste manier afgehandeld is.
Groetjes team Halsteren
Veldsink - Van der Linden
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in januari 2019.
De review is afkomstig van Advieskeuze.