10
JT Financiële Diensten GOES
281 reviewsReview details
Review door André T.
Hypotheek
Geschreven op: 01 april 2016
Ik heb een duidelijk advies gehad en alles wordt in begrijpelijke taal uitgelegd. Is iets niet duidelijk, dan kun je het altijd vragen en wordt het (nogmaals) uitgelegd. Er wordt actief meegedacht om een zo gunstig mogelijk resultaat te behalen. In mijn geval was de offerte in principe rond, maar bleek in het weekend erop de rente nog twee tiende gezakt te zijn. Hierop werd geadviseerd de kosten voor het laten vervallen van de offerte te accepteren en een nieuwe aan te vragen voor een lagere rente. Deze kosten zijn zeer snel terugverdiend door het verschil. Dit werd ook aangetoond met een nieuwe berekening. Op gebied van verzekeringen wordt ook een duidelijke berekening gemaakt en advies gegeven. Verder prima tips en hulp gehad bij uitbrengen van een bod, taxatie en zoeken naar een notaris. Kortom, ik kan JT Financiële Diensten aan iedereen aanbevelen. De prijs is vooraf duidelijk en er komen ook echt geen verrassingen bij.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in juli 2015.
De review is afkomstig van Advieskeuze.