Reviews van EMS notarissen
12 reviewsReviews
O.A.
detailsNotariaat
23 juli 2020
Zeer vriendelijk en deskundig begeleid. Zeer lastige materie werd helder uitgelegd. Een absolute aanrader!
R.R.
detailsNotariaat
19 juli 2020
Een professioneel kantoor, waar vriendelijkheid en deskundigheid de boventoon voeren.
MdZ
detailsNotariaat
25 januari 2020
Meerdere malen zaken gedaan met dit kantoor. Ze reageren snel, denken in het belang van de klant en adviseren zeer kundig in een begrijpelijke taal.
K. uit Zeist
detailsNotariaat
23 november 2019
Zeer onder de maat. Communiceert niet of erg slecht. Stuurt in eerste instantie stukken naar verkeerd email adres, reageert op geen enkele vraag die we per mail stellen. Licht het proces (verkoop van onze woning) niet of pas op het laatste moment toe. Een ongemakkelijke en ergerlijke situatie. Misschien voor de koper (hun eigenlijke klant) een fijne notaris, maar voor ons als verkoper een hele slechte ervaring. Geen aanrader.
G.A.
detailsNotariaat
11 juli 2019
Prettig zaken doen, altijd en overal bereikbaar! goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk.
M te Rotterdam
detailsNotariaat
16 januari 2018
Reageert niet op mail. Komt afspraken niet na. Uiteindelijk eindbedrag veel hoger dan offerte collega notarissen. Zegt dat hij contact opneemt maar doet dit nooit. Niet mee in zee gaan! Zeer slecht!
Hans
detailsNotariaat
15 januari 2018
Wij zijn afgelopen weekend getrouwd. We hebben in de eerste week van januari gebeld om te informeren naar de nieuwe regels bij trouwen. We konden meteen langskomen voor een gesprek en dankzij het goede advies en de snelle afhandeling konden we nog voor ons huwelijk huwelijkse voorwaarden tekenen. Hiermee zijn we enorm geholpen.
V.V.
detailsNotariaat
05 januari 2018
De werkelijke kosten van de overdracht blijken een stuk hoger dan vooraf geoffreerd. De eindnota word je dusdanig laat verzonden dat je niet anders kunt dan alsnog betalen. Communicatie is gebrekkig, beloftes worden niet nagekomen. GEEN zaken mee doen
MDZ
detailsNotariaat
29 mei 2016
Veel niet nagekomen afspraken, fouten tijdens het voorlezen van de aktes waarvoor we klant waren, slechte voorbereiding (aktes moesten ter plekke worden aangepast), slechte financiële afhandeling (flink bedrag overgemaakt naar een verkeerde rekening en verkeerde persoon en we moesten zelf hun fout herstellen en liefst er ook nog rente over betalen), asociale communicatie via de telefoon/voicemail, dreigementen met deurwaarders zonder eerst hand in eigen boezem te steken en geen enkel bedankje na afhandeling van deze zaak...
1 t/m 12 van 12