9.8
Hypotheek Visie Veenendaal
463 reviewsReview details
Review door Marije
Hypotheek
Geschreven op: 21 mei 2019
Ik heb een erg goede ervaring met Hypotheek Visie en mijn adviseur. Tijdens het eerste gesprek werd alles helder en in begrijpelijke taal uitgelegd. Het contact wat daarop volgde was ook allemaal positief. De adviseur is persoonlijk erg betrokken en heeft me enorm geholpen met alles rondom het regelen van de hypotheek!
Reactie van Hypotheek Visie Veenendaal
Beste Marijee,
Wat een lof, dankjewel. Maar het is ook een teamprestatie! geniet straks van je nieuwe stek!
Groet, team Hypotheek Visie.
Hypotheek Visie Veenendaal
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in februari 2019.
De review is afkomstig van Advieskeuze.