Huis en Zekerheid (Soest)
31 reviewsReview details
Review door Roger
Verzekering
Geschreven op: 17 juli 2015
Al jaren heb ik onze verzekeringen via huis en zekerheid. Na een gesprek worden de opties voorgelegd met voor en nadelen. Alles in begrijpelijke taal en neemt de tijd. Indien er iets verandert is
Ik heb ook weleens schade gehad. Kwestie van 1 belletje naar huis en zekerheid en hun helpen je met het invullen en afhandelen. Echt helemaal super. Scheelt zoveel tijd met uitzoeken.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in april 2015.
De review is afkomstig van Advieskeuze.