10
Van Vliet Hypotheken & Verzekeringen
68 reviewsReview details
Review door F.Hendrickx
Hypotheek
Geschreven op: 14 augustus 2024
Onze ervaring met Patricia van Vliet was zeer positief. We waarderen vooral dat ze duidelijke en begrijpelijke taal sprak. Als iets niet meteen duidelijk was, nam ze de tijd om het goed uit te leggen. Daarnaast vonden we het erg prettig dat ze bij ons thuis kwam.
Patricia's kennis over hypotheken en financiële zaken is indrukwekkend. Ze was transparant en gaf ons volledig inzicht in onze mogelijkheden. Ze luisterde aandachtig naar onze wensen en toonde veel begrip voor onze situatie. Een mooi gebaar was de bos bloemen die we van haar ontvingen bij de afspraak met de notaris.
Wat betreft bereikbaarheid was Patricia uitstekend. Ze stond altijd klaar om onze vragen te beantwoorden, zelfs tijdens haar vakantie. Daarnaast was ze eerlijk en transparant over de kosten. Ze vertelde het zoals het was, zonder omwegen.
Kortom, een zeer positieve ervaring. We zouden Patricia van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en betrokken hypotheekadviseur.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in augustus 2024.
De review is afkomstig van Advieskeuze.